JAK NAKOUPIT
Výběr zboží
V levé části si vyberte oddělení, které Vás zajímá, např. Výfuky. Po kliknutí na tuto rubriku se Vám zobrazí nabídka uprostřed obrazovky oddělení (pokud je zboží členěno do podskupin, tak si můžete otevřít pododdělení s dalším zboží pro přesnější výběr ). Nyní můžete procházet nabídku a budete-li požadovat o některém z produktu více informací, stačí kliknout na název zboží, na obrázek nebo na odkaz Více informací. Zde si můžete produkt prohlédnout na ilustrační fotografii a přečíst si podrobnější informace. Máte-li speciální dotaz, tak jej napište dolů do komentářů ke zboží. Naši zaměstnanci Vám v co nejkratší době odpoví.
Registrace
Doporučujeme Vám k pohodlnému a bezpečnému nákupu registraci. Nakoupit můžete ovšem i bez registrace. Přicházíte tak ale o možnost sledování objednávky, vložení slevového kupónu a možnost nevyplňovat všechny data při další objednávce.
Registrace spočívá v zadání Vašeho jména, adresy, přihlašovacího jména a samozřejmě hesla. Pro provedení registrace klikněte na odkaz Registrace vlevo v menu. Objeví se stránka s formulářem, který je třeba vyplnit. Všechny informace se vepisují do příslušných kolonek. Položky označené tímto symbolem "Povinné položky" jsou povinné a tedy nezbytné pro úspěšnou registraci. Po zadání všech potřebných informací, stiskněte tlačítko Odeslat. Zadáte-li nějaké údaje špatně nebo nevyplníte-li povinné položky, zobrazí se formulář znovu a budete požádání o opravu těchto údajů. Pokud je vše v pořádku zobrazí se stránka s informací o úspěšném zaregistrování. Od této chvíle se stáváte registrovaným zákazníkem. Při příští návštěvě již nemusíte nic složitě vyplňovat a stačí pouze zadat v levé horní části Vaše uživatelské jméno a heslo. Tím budete opět přihlášeni.
Nákupní košík
Pokud jste si vybrali zboží, které chcete koupit musíte jej nejdříve vložit do virtuálního nákupního košíku. To učiníte kliknutím na odkaz Vložit do košíku u vybraného zboží ve výpisu oddělení, nebo kliknutím na "Vložit do košíku" v detailu zboží. Ihned po vložení zboží do košíku se Vám zobrazí obsah košíku. U každé položky můžete upravit počet kusů. Chcece-li zboží z košíku odstranit, zadejte do políčka počet nulu. Uvedená cena je pouze součet cen všech položek v košíku. Výslednou cenu objednávky včetně poplatku za dopravu uvidíte ještě před závazným odesláním objednávky.
Nejste-li dosud přihlášen, učiňte tak. V košíku můžete mít totiž zboží z předchozího nákupu, který jste nedokončili. Toto zboží se Vám v košíku objeví automaticky po přihlášení.
Nyní můžete pokračovat ve výběru dalších položek, které chcete nakoupit. Můžete tak učinit kliknutím na "Pokračovat v nákupu". Kdykoliv se můžete do košíku vrátit kliknutím na odkaz nahoře na liště, kde vidíte aktuální cenu obsahu košíku.
Pokud máte zboží vybráno kolikněte na "Objednat zboží", kde provedete objednávku.
Objednávka zboží
Pro objednání zboží je nutné abyste byli řádně přihlášeni. Pokud přihlášeni jste je Vám povolen přístup na stránku pro odeslání objednávky. Na této stránce vidíte nahoře obsah košíku, tedy položky, které chcete nakoupit. Níže jsou informace o plátci, tedy informace zadané při registraci. Tyto údaje můžete změnit kliknutím na příslušný odkaz. Pod plátcem je formulář pro zadání adresy příjemce. Chcete-li např. jako dopravu využít přepravního kurýra, můžete si zboží nechat zaslat do práce, kde budete lépe k zastižení. Nyní vyberte způsob platby a dopravy. Pokud jste vše zadali klikněte na tlačítko "Odeslat". Tím se dostanete na další stránku, kde prosím překontrolujte všechny údaje. Je-li vše v pořádku odešlete objednávku závazně opět kliknutím na tlačítko "odeslat". Aktuální stav provedených objednávek můžete sledovat po kliknutí na odkaz Objednávky v menu zákazníka.
.
HOMOLOGACE VÝROBKŮ
Veškeré zboží v tomto obchodě je určeno většinou pro sportovní použití a proto zboží nemá potřebné homologace pro běžný provoz na veřejných komunikacích. Pokud výrobky homologaci mají, uvádíme to u těchto výrobků v popisu.
Způsoby plateb
Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:
1. Dobírka
Platíte až při převzetí zboží.
2. Převodem
Po vyplnění a odeslání objednávky, uhraďte příslušnou částku na náš bankovní účet. Nezapomeňte uvést variabilní symbol Vaší objednávky (je uveden např. na stránce sledování objednávek). Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží zasláno.
3. Hotově
Tuto možnost vybírejtou pouze pokud jste vybrali jako dopravu Osobní odběr. Platbu za objednávku provedete při odběru zboží.
Způsoby dopravy
Pro dopravu zboží můžete vybrat následující způsoby:
2. PPL kurýrní služba
Přepravní služba, která doručí zboží až k Vám domů, do zaměstanání a pod.
3. Osobní odběr
Zboží si můžete vyzvednout přímo v naší prodejně. Objednávku tedy můžete zaplatit i hotově.
Storno objednávky
Od odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou. Zákazník má však právo na odstoupení od kupní smlouvy (tedy od objednávky) od převzetí zboží bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění pokud se nejedná o zboží, které se dováží na objednávku ze zahraničí, na což je zákazník upozorněn telefonicky . Chce-li tak zákazník učinit, musí vrátit zboží neponičené, pokud je to možné v originálním neporušeném obalu a s kompletním obsahem. Pokud je však objednáno zboží na firmu, kde neplatí občanský, ale obchodní zákoník, nejme povini vracet zboží. Tohoto práva použijeme jen v případě, že se jedná o zboží objednané na zakázku, které ani my nemůžeme vrátit dodavateli. Pokud se jedná o zboží pro běžnou potřebu a běžně se drží skladem u nás v obchodě, tak vám jej bez problému vezmeme zpět.
Ochrana osobních údajů
Provozovatel tohoto internetového obchodu se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne jakékoli třetí straně. Potřebné osobní údaje budou předány pouze dopravci (jméno, adresa, popř. telefon). Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.
Reklamační řád
Reklamační řád
Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je udána u každého zboží v katalogu.
Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:
- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu
- zboží musí mít pokud je to možné vždy originální obal
- zboží můžete také vrátit do 14 dnů bez udání důvodu, nesmí se však jednat o zboží dodané na objednávku, které se nedrží skladem a které je většinou určeno jen pro přesně daný model auta, protože takové zboží je potom nemožné opět prodat,
Musíte si uvědomit, že často kupujete závodní komponenty, které mají podle způsobu použití omezenou životnost, která je většinou stanovena na 1 rok, někdy je dokonce zboží i bez záruky, proto se pozorně dívejte u daného produktu na délku záruky
Postup při reklamaci
- před uplatněním reklamace nám zavolejte a nebo pošlete email
- pokud je to možné, je třeba zboží poslat vždy v originálním obalu
- reklamace přijímáme jen na adrese SPORTOVNÍAUTODOPLNKY.CZ, ERBENOVA 803/47, 70300 OSTRAVA
- reklamace musí obsahovat daný produkt, průvodní dopis s popisem poškození a s celou adresou odesilatele a telefonem, pokud vracíte zboží, tak i císlo účtu, kam máme převést peníze, (NESTAČÍ POSLAT JEN ZBOŽÍ I KDYŽ JSTE NAM VOLALI, ZBOŽÍ ČASTO PŘEBÍRÁ JINÁ OSOBA, KTERÁ POTOM ABSOLUTNĚ VŮBEC NEVÍ O CO JDE !!!)
- poštovné za reklamované zboží do naší firmy hradí vždy zákazník
- reklamaci vetšinou vyřídíme maxinálně do 10 dnů, zákonná lhůta je 30 dní
- pokud zákazníkovi posíláme nové zboží jako náhradu za reklamované, poštovné je již v naši režii
- zboží, které vracíte v zákonné lhůtě 14 dnů bez udání důvodu neposílejte zpět na dobírku, takový balik nikdy nepřevezmeme, balík musí přijít bez dobírky, kde nejdříve překontrolujeme zboží
Objednávka drahých položek
Pro dražší položky, které se nedrží skladem a prodávají se jen několikrát za rok, platí tyto pravidla:
- od zákazníka se vybere záloha 30-80% podle druhu výrobku, je vystavena zálohová faktura
- tato záloha slouží zároveň jako storno poplatek, pokud zákazník zboží nedoplatí do plné výše, aby vůbec byla šance toto zboží dále prodat,
- dovoz zboží na objednávku se řeší formou zprostredkování prodeje, kde celková hodnota zboží je vlastně sprostřetkovatelská odměna a nedá se zde uplatit podle zákona vrácení zboží do 14 dnů po obdržení objednaného zboží, je to jen ochrana naši firmy před nezodpovědnými zákazníky, kteří si v minulosti objednali speciální díl na svůj model, který se běžně vůbec neprodává a potom máme následně problém s jeho dalším prodejem,
- zboží na objednávku od 1-4 týdnů v rámci Evropské Unie do 15 000 Kč většinou řešíme bez zálohy, kde spoléháme na slušnost a solidnost ze strany zákazníka
Homologace sportovních autodoplňků:
- u výrobků, které mají homologaci pro provoz na veřejných komunikacích ČR je uvedena u daného výrobku, ostatní sportovní a závodní komponenty homologaci nemají a jsou určeny výhradně pro sportovní, reklamní a hoby účely, pokud si nejste jisti homologací daného produktu, kontaktujte nás emailem, protože více jak polovina sportovních autodoplňků se dováží z USA, kde platí úplně jiná pravidla a EU homologace se ně nevztahují,
Montáž sportovních autodoplňků:
- pokud kupujete v našem obchodě sportovní nebo závodní komponent a nejste sami dostatečně zruční správně daný díl namontovat, svěřte montáž odbornému servisu - můžeme i doporučit, za poškození daného dílu nesprávnou montáží nemůžeme brát zodpovědnost, několikrát se již stalo, že došlo k nesprávné montáži, naštěstí daný produkt nebyl nikdy poškozen a po včasné opravné montáži námi doporučeného servisu došlo k nápravě, uvědomte si že nesprávnou montáží ohrožujete v silničním provozu nejen sebe, ale i ostatní účastníky silničního provozu, což může vést až k tragickým následkům,
Naše Firma si vyhrazuje právo ke změně cen i po uzavření objednávky ze strany zákazníka a to z důvodu, že se může jednat o chybu v obchodě a nebo došlo k navýšení cen ze strany dodavatele. Pokud by se cena musela navyšovat, tak zákazník musí být o tom dopředu informován a tuto změnu ceny potvrdit. V opačném případě bude objednávka stornována a pokud zákazník zaplatil za zboží dopředu, bude mu celá částka vrácena na jeho účet.